آدرس:

بازار آهن شادآباد، بهاران 19، پلاک 13

لوکیشن

021-66303889-90

ایکون تل
ضخامت ورق (میلی متر) محل بارگیری چشمه هاقیمت (تومان)
2تهرانگرد1/120/000
2.5تهرانگرد1/400/000
3تهرانگرد1/560/000
4تهرانگرد2/100/000
5تهرانگرد2/800/000
6تهرانگرد3/200/000

جهت استعلام قیمت لحظه ای ورق پانچ و صدور پیش فاکتور رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید.

ورق پانچ

ورق پانچ

ورق پانچ، ورق فلزی مشبکی است که عملیات سوراخ کاری توسط دستگاه سی ان سی یا لیزر روی آن صورت گرفته است و حفره های منظمی در ان ایجاد شده است. شما حتما ورق پانچ شده را درب های ورودی خانه ها، قسمت بالای درب انباری که برای جریان هوا در نظر گرفته شده و یا در پله های عابر پیاده سطح شهر دیده اید. علاوه بر این در سال های اخیر، استفاده از ورق پانچ فلزی در نماهی ساختمان ها، طراحی شهری و حتی در طراحی داخلی به شکل گسترده ای رواج پیدا کرده و زیبایی صنعتی ورق پانچ مورد توجه قرار گرفته است.جنس این ورق می تواند از آهن باشد که اصطلا به آن ورق پانچ سیاه، ورق پانچ روغنی یا ورق آهن سوراخ دار گفته می شود و یا می تواند از جنس ورق گالوانیزه باشد که به آن ورق پانچ گالوانیزه می گویند و ضد زنگ است. لازم به توضیح است که برای این که ورق پانچ سیاه در معرض رطوبت و عوامل جوی دچار زنگ زدگی و خوردگی نشود، سطح آن را با رنگ های استاتیکی پوشش می دهند. از نظر شکل حفره ها،‌ورق پانچ می تواند تنوع بالایی داشته باشد مانند ورق پانچ سوراخ گرد، ورق پانچ ستاره ای، خشتی، ورساچه، لانه زنبوری و …

قیمت ورق پانچ

قیمت ورق پانچ مانند تمام محصولات فلزی دیگری نوسانات زیادی دارد. شما می توانید برای استعلام بهترین قیمت ورق پانچ با کارشناسان فروش فرامفتول در تماس باشید.

عوامل موثر بر قیمت ورق پانچ

جنس ورق اولیه و وزن آن، دو عامل اصلی تاثیر گزار بر قیمت ورق پانچ هستند. علاوه بر این ها شکل و حجم حفره ها، هزینه های باربری و سایر هزینه های جانبی نیز بر قیمت نهایی تاثیرگزار هستند. با مشاوران فروش مجموعه فرامفتول تماس بگیرید تا بهترین نوع ورق پانچ را با توجه به شرایط منحصر به فرد پروژه شما و با مناسب ترین قیمت به شما پیشنهاد شود. 


قیمت ورق پانچ بر اساس جنس ورق اولیه

مهم ترین عامل تعیین کننده قیمت ورق پانچ جنس ورق اولیه ای اس که عملیات پانچ کاری روی آن انجام می شود. در ادامه به بررسی انواع ورق پانچ بر اساس جنس ورق اولیه آن ها می پردازیم.

قیمت ورق پانچ سیاه یا روغنی

قیمت ورق پانچ سیاه یا همان ورق آهنی پانچ شده از انواع دیگر ورق پانچ مناسب تر است. زیرا ورق اولیه آن از جنس آهن معمولی است و فرآیند گالوانیزاسیون روی آن انجام نگرفته. معمولا برای محافظت از ورق پانچ سیاه در برابر رطوبت و زنگ زدگی از پوشش رنگ های استاتیکی استفاده می شود. با توجه به این که قیمت ورق پانچ سیاه مناسب و مقرون به صرفه می باشد، کاربرد و درخواست خرید این ورق بسیار گسترده تر است.

قیمت ورق پانچ گالوانیزه

قیمت ورق پانچ گالوانیزه از ورق پانچ سیاه بیشتر است. و علت این اختلاف قیمت انجام فرآیند گالوانیزاسیون روی ورق اولیه است که باعث ضد زنگ شدن آن می شود. ورق پانچ گالوانیزه علاوه بر این که در برابر رطوبت و عوامل جوی مقاوم است و در هر شرایط آب و هوایی قابل استفاده می باشد، به دلیل پوشش ورق با روی مذاب رنگ نقره ای و ظاهر زیباتری داشته و نیاز به استفاده از هیچ رنگ پوششی ندارد. عمر مفید این ورق بیش از 45 سال است و همین موضوع اختلاف قیمت ورق پانچ گالوانیزه را از نظر اقتصادی توجیه می کند.

قیمت ورق پانچ بر اساس ضخامت و وزن ورق

قیمت ورق پانچ مانند تمام محصولات فلزی بر اساس وزن آن اعلام می شود. بر همین اساس هر چه ضخامت ورق اولیه بیشتر باشد،‌ وزن آن در یک مساحت مشخص بیشتر و قیمت آن بالاتر خواهد بود. به عنوان مثال قیمت 1 متر مربع ورق پانچ 1میل از قیمت یک متر مربع ورق پانچ 0.5 میل بیشتر خواهد بود.

خرید ورق پانچ

برای خرید ورق پانچ مناسب، لازم است که مشخصات فنی محصول مانند ضخامت ورق پانچ، ابعاد ورق و مشخصات چشمه ها را با توجه به نیازهای خاص هر پروژه به درستی انتخاب کنید. از سوی دیگر در فرایند تامین و تولید ورق پانچ باکیفیت و قیمت مناسب، خرید از فروشنده معتبر بسیار اهمیت دارد. کارشناسان فروش فرامفتول با سابقه طولانی در تامین و ارسال انواع ورق پانچ برای پروژه های مختلف، می توانند در زمینه مشخصات فنی و خرید ورق پانچ مناسب بهترین مشاور شما باشند.

 

ورق پانچ ارزان

تامین ورق پانچ ارزان در برآوردهای اقتصادی پروژه می تواند باعث کاهش هزینه ها شود. این موضوع مخصوصا زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که حجم بالایی از ورق پانچ در پروژه مورد نیاز باشد. البته تامین ورق پانچ ارزان در کارهای کوچک تر هم که به تعداد کمی ورق پانچ نیاز هست، ‌برای کارفرمایان اهمیت زیادی دارد. ولی این نکته را نباید فراموش کرد که هرگز نمی توان کیفیت را فدای قیمت پایین کرد. گروه صنعتی فرامفتول به عنوان تولیدکننده ورق پانچ و با حذف هزینه های واسطه ها، امکان خرید ورق پانچ ارزان و با کیفیت مناسب را برای مشتریان خود فراهم کرده است. برای استعلام قیمت روز ورق پانچ با کارشناسان فروش فرامفتول تماس حاصل فرمایید.

خرید ورق پانچ از شادآباد

ورق پانچ طرح دار

بازارآهن شادآباد در غرب تهران، یکی از مهم ترین مراکز فروش ورق پانچ در سراسر کشور است. گروه صنعتی فرامفتول با دفتر فروش در بازار آهن شاد آباد تهران و امکان فروش ورق پانچ به صورت حضوری و غیر حضوری همواره در تلاش برای خدمت رسانی بهتر به مشتریان می باشد.

به طور کلی قیمت ورق پانچ در بازار نوسانات زیادی به صورت هفتگی، روزانه و حتی گاهی ساعتی دارد. شما هر روز می توانید با تماس با مشاوران فروش ما از قیمت های روزانه محصولات مطلع شوید.