مناسب ترین توری قفس پرند

توری قفس پرنده

توری قفس پرنده

انتخاب توری قفس پرنده مناسب از آن‌جهت اهمیت دارد که به حفظ سلامت و راحتی پرندگان کمک می‌کند. این نوع توری‌ها باید از ویژگی‌هایی همچون مقاومت بالا، ضدزنگ‌بودن و همچنین اندازه چشمه‌های مناسب برخوردار باشند تا علاوه‌بر حفاظت کافی، امکان جریان هوا را نیز فراهم کنند. توری قفس پرنده باید علاوه‌بر مقاوم‌بودن، بهداشتی و قابل شست‌وشو باشد تا از تجمع آلودگی‌ها جلوگیری شود. برای افرادی که به‌دنبال توری‌های با دوام و طول عمر بالا هستند، استفاده از توری‌های فلزی گالوانیزه یکی از بهترین گزینه‌هاست. با انتخاب توری مناسب می‌توانید محیطی امن و مطمئن برای پرندگان خود فراهم کنید.

توری پرسی قفس پرنده
مش جوشی قفس پرندگان
توری مش قفس پرنده

انواع توری قفس پرنده

توری قفس پرنده در انواع مختلفی ازنظر جنس و ساختار تولید می‌شود. توری‌های فلزی که برای ساخت قفس‌ استفاده می‌شوند، بسته‌به سایز و شکل چشمه‌ها می‌توانند کاربردهای متنوعی داشته باشند. برای انتخاب نوع مناسب توری باید به پارامترهایی نظیر جنس، استحکام و همچنین قیمت آن که وابسته‌ به روش تولید و مواد اولیه است، توجه کنید. و البته یکی از نکات مهم برای انتخاب توری قفس پرنده، توجه به اندازه جثه پرنده است. به عنوان مثال ابعاد چشمه های توری قفس کبوتر و شتر مرغ باید کاملا متفاوت انتخاب شود زیرا ابعاد جثه آن ها متفاوت است.

شما تمامی روزهای هفته می توانید برای استعلام قیمت لحظه ای انواع توری قفس پرنده و دریافت مشاوره حرفه ای برای انتخاب توری مناسب قفس پرنده با ما در تماس باشید:

مش جوشی قفس پرنده

توری مش یا توری جوشی قفس یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین انواع توری قفس پرنده است که به‌دلیل استحکام بالا و دوام طولانی، در صنایع مختلف و به‌ویژه برای ساخت قفس‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع توری از سیم‌های گالوانیزه با ضخامت‌های متنوع بین ۲.۵ تا ۴ میلی‌متر تولید می‌شود و دارای چشمه‌های مستطیلی یا مربعی است که معمولا اندازه‌های ۳×۳ سانتی‌متر دارند. از ویژگی‌های برجسته توری مش می‌توان به مقاومت در برابر زنگ‌زدگی و سهولت در شست‌وشو اشاره کرد. این نوع توری بنا به سفارش مشتری در ابعاد مختلف تهیه می‌شود و به‌دلیل استحکام بالایش، انتخاب مناسبی برای توری قفس پرندگان صنعتی و خانگی خواهد بود. با توجه به ابعا ریز توری جوشی قفس پرنده می توان برای نگه داری پرندگان کوچک تر مانند فنچ و کبوتر به راحتی از آن استفاده کرد.

توری مرغی یکی از انواع رایج توری قفس پرنده است که به‌دلیل طراحی خاص و عملکرد چندمنظوره‌اش به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین توری‌ها شناخته می‌شود. این توری با داشتن چشمه‌های شش‌ضلعی و مفتول‌های نازک و ظریف، مشابه توری فلزی حصاری به‌نظر می‌رسد و عمدتا برای نگه‌داری مرغ و خروس، فنچ، طوطی و پرندگانی با ابعاد جثه مشابه  استفاده می‌شود. توری مرغی به‌دلیل قیمت  وابعاد مناسب چشمه ها محبوبیت زیادی دارد؛ همچنین، این توری به‌دلیل گالوانیزه‌‌بودن، در برابر زنگ‌زدگی مقاوم است و ازنظر اقتصادی به‌صرفه‌تر از سایر توری های فلزی قفس پرندگان است.

توری گابیون نوعی توری فلزی با طراحی شش‌ضلعی است که برای ایجاد ساختارهای مستحکم و مقاوم استفاده می‌شود. این توری‌ها از سیم‌های فلزی بافته‌شده تشکیل می‌شوند و به‌دلیل طراحی خاص خود، قادر به تحمل فشار و ضربات سنگین هستند. به دلیل ابعاد بزرگ تر چشمه ها در توری گابیون، از آن برای قفس پرندگان بزرگ تر مانند شترمرغ، طاووس و سایر پرندگان بزرگ جثه استفاده می شود. این توری‌ها به‌دلیل ساختار مشبک و مقاوم خود، دوام و طول عمر بالایی دارند و به‌خوبی می‌توانند در برابر شرایط جوی مختلف مقاومت کنند؛ همچنین، قابلیت عبور هوا از میان مشبک‌های توری گابیون به جلوگیری از مشکلات ناشی از رطوبت و تجمع آب کمک می‌کند.

توری حصاری یکی از بهترین گزینه‌ها برای حفاظت از حریم شخصی و مرزبندی فضاهای باز است. این نوع توری معمولا برای تعیین محدوده اطراف زمین‌های کشاورزی، ویلاها، باغ‌ها و سایر فضاهای بزرگ به‌کار می‌رود. ابعاد چشمه ها در توری حصاری معمولا 4،5،6 و 7 سانتی متر است و برای توری قفس پرندگانی مانند شتر مرغ و طاووس که ابعاد بزرگتری دارند استفاده می شود.این نوع توری قفس پرنده از جنس‌های مختلفی مانند مفتول گالوانیزه سرد و گرم، روکش PVC و مفتول سیاه (فولادی ساده) تولید می‌شوند؛ همچنین، توری حصاری به‌دلیل طراحی خاص و چشمه‌های چهارگوش یا شش‌ضلعی خود، علاوه‌بر مقاومت ظاهری ساده و کاربردی دارد. به‌دلیل مقاومت بالای این توری‌ها در برابر شرایط جوی، استفاده از آن‌ها در مناطق مختلف جغرافیایی توصیه می‌شود.

توری پرسی یکی از پرکاربردترین توری‌های فلزی است که با چشمه‌های مربع یا مستطیلی و طرح‌های موج‌دار به بازار عرضه می‌شود. این توری‌ها از مفتول‌های فلزی که ابتدا نورد گرم و سپس توسط فرایند کشش سرد پردازش شده‌اند، ساخته می‌شوند. توری پرسی به‌دلیل مقاومت بسیار بالا در برابر فشار و شرایط محیطی سخت، یکی از بهترین گزینه‌ها برای ساخت قفس حیوانات و دیگر مصارف حفاظتی است.ابعاد چشمه های توری پرسی 2در2، 3در3، 4در4 و 5 در 5 هستند و می تووان برای قفس پرندگان متفاوت مانند فنچ ،قناری، طوطی و کبوتراز آن استفاده کرد. البته استفاده از توری پرسی برای قفس پرنده چندان رایج نیست زیرا قیمت آن نسبت به سایر توری های فلزی مناسب برای قفس پرنده بالاتر است ولی در عین حال توری پرسی از استحکام بالایی برخوردار است و در مواردی که مقاومت در برابر ضربه و فشار مد نظر باشد، بهترین گزینه خواهد بود.

قیمت توری قفس پرنده

توری‌های قفس پرندگان کاربردهای متنوعی دارند و از آن‌ها برای ساخت قفس‌های صنعتی و سنتی، محوطه‌سازی و حتی به‌عنوان حفاظ‌های موقت در پروژه‌های ساختمانی استفاده می‌شود. قیمت توری قفس پرنده به فاکتورهای مختلفی ازجمله جنس مواد اولیه، ضخامت سیم‌ها و نوع بافت توری بستگی دارد. این توری‌ها معمولا از مفتول گالوانیزه گرم یا سرد ساخته می‌شوند که هرکدام ویژگی‌ها و قیمت‌های متفاوتی دارند. علاوه‌بر جنس، نوسانات بازار، تغییرات قیمت ارز و هزینه‌های تولید نیز بر قیمت نهایی تأثیر می‌گذارند. به‌علاوه، توری‌های قفس پرنده با استفاده از مواد سبک یا سنگین ساخته می‌شوند که هرچه وزن مواد بیشتر باشد، قیمت نهایی محصول نیز افزایش می‌یابد. برای دریافت اطلاعات دقیق و استعلام قیمت توری قفس پرنده می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خرید توری قفس پرنده

توری قفس پرنده یکی از پرکاربردترین محصولات درزمینه نگه‌داری حیوانات و حصارکشی است که به‌دلیل مقاومت بالا و طول عمر مناسب، در پروژه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این توری از جنس گالوانیزه (گرم یا سرد) ساخته می‌شود و به‌دلیل استحکام و دوام بالا، گزینه‌ای ایده‌آل برای محیط‌های صنعتی و حتی خانگی است. در سایت فرامفتول، انواع توری‌های قفس پرنده با قیمت مناسب عرضه می‌شود. درصورت تمایل به خرید توری قفس پرنده با قیمت مناسب و کیفیت تضمین‌شده می‌توانید به صفحه محصول مدنظرتان مراجعه کنید.

توری قفس پرنده یکی از محصولات کاربردی و پرطرف‌دار درزمینه حصارکشی و نگه‌داری از حیوانات است که به‌دلیل دوام بالا و مقاومت در برابر شرایط محیطی، کاربرد گسترده‌ای دارد. این توری‌ها از جنس‌های مختلف همچون فلز، پلاستیک و… تولید می‌شوند. استفاده از مفتول گالوانیزه برای ساخت این محصول باعث افزایش طول عمر آن می‌شود. توری‌های قفس پرنده علاوه‌بر ساخت قفس، در پروژه‌های ساختمانی و صنعتی نیز به‌عنوان حفاظ موقت یا دائمی به‌کار می‌روند. باتوجه‌به تنوع اندازه و نوع بافت این توری‌ها، انتخاب هریک از انواع آن به نیازهای کاربران بستگی دارد. با خرید این محصول از منابع معتبری همچون فرامفتول می‌توانید از قیمت و کیفیت محصول خریداری‌شده اطمینان داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *