قیمت توری فرنگی

قیمت توری فرنگی در بازار گاهی نوسانات زیادی را به صورت روزانه و حتی گاهی به صورت ساعتی تجربه می کند. شما می توانید برای استعلام قیمت توری فرنگی در تمام روزهای هفته می توانید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

لیست قیمت توری فرنگی

نام محصولطولعرضوزنمفتول قیمت هر رول
توری فرنگی20 متر1/20 متر4/5 کیلوگرم0/6548000 تومان
توری فرنگی20 متر1/50متر5/6 کیلوگرم0/6558000 تومان
توری فرنگی20 متر1/80 متر6/8 کیلوگرم0/6566000 تومان

توری فرنگی

توری فرنگی یکی از انواع پرکاربرد توری های فلزی در کشور است.توری فرنگی از مفتول های فولادی کم کربن، با الگوی چشمه های 6 ضلعی بافته می شود. توری فرنگی نیز مانند توری مرغی و توری گابیون از چشمه های 6 ضلعی ساخته شده است و از این نظر شبیه این توری ها می باشد. ولی توری فرنگی مشخصات فنی و کاربردهای خاص خود را دارد که به بررسی آن ها می پردازیم.

قیمت توری فرنگی

قیمت توری فرنگی نیز مانند  قیمت گابیون و در بازار آهن کشور نوسانات زیادی دارد. حتی ممکن است در مواردی قیمت توری فرنگی به صورت روزانه دستخوش تغییرات شود. عوامل متعددی در تعیین قیمت توری فرنگی تاثیر دارند که به بررسی آن ها می پردازیم:

عوامل موثر در قیمت توری فرنگی

جنس مفتول توری فرنگی

قیمت توری فرنگی بستگی مستقیم به جنس مفتولی دارد که توری فرنگی از آن بافته می شود. انواع توری فرنگی بر اساس جنس مفتول در بازار آهن کشور عبارتند از:

قیمت توری فرنگی گالوانیزه گرم

قیمت توری فرنگی گالوانیزه گرم از نوع معمولی آن بیشتر است. زیرا با انجام فرایند گالوانیزاسیون و قرار گرفتن مفتول ها در حوضچه روی مذاب، یک لایه محافظتی روی محصول ایجاد می شود که علاوه بر ایجاد ظاهر زیبا و رنگ نقره ای، آن را در برابر زنگ زدگی و خوردگی محافظت می کند. توری فرنگی گالوانیزه گرم در تمام شرایط آب و هوایی قابل استفاده است و عمر مفید بالای 45 سال خواهد داشت.

قیمت توری فرنگی گالوانیزه سرد

قیمت توری فرنگی گالوانیزه سرد از نوع گالوانیزه گرم آن کم تر است. انجام فرآیند گالوانیزاسیون در این نوع محصول در دمای اتاق انجام می گیرد و مقاومت آن در برابر زنگ زدگی و خوردگی از نوع گالوانیزه گرم کم تر است.

قیمت توری فرنگی با روکش پی وی سی

قیمت توری فرنگی با روکش پی وی سی از دو مورد قبلی بالاتر است. در این محصول علاوه بر انجام فرآیند گالوانیزاسیون، روکشی از جنس پلی وینیل کلراید که به اختصار روکش pvc نامیده می شود، دارد که مقاومت و زیبایی آن را چندین برابر می کند.

سایر عوامل موثر بر قیمت توری فرنگی

قیمت توری فرنگی در بازار فلزات کشور مانند تمامی محصولات فلزی و مفتولی تحت تاثیر عوامل جانبی دیگری نیز قرار دارد که به بررسی آن ها می پردازیم:

نوسانات نرخ ارز

از آن جایی که قیمت مواد اولیه توری فرنگی مانند مفتول ها بر اساس قیمت های جهانی تعیین می شود، با نوسانات نرخ ارز قیمت توری فرنگی نیز دچار تغییر می شود.

حجم سفارش

قیمت توری فرنگی با حجم سفارش بالا می تواند کاهش یابد. و علت این موضوع این است که تولید کننده با خرید عمده مواد اولیه با قیمت پایین تر، این امکان را دارد که تولید و فروش توری فرنگی را با قیمت کم تر انجام دهد.

هزینه های حمل و نقل

هزینه های حمل و نقل و ارسال توری فرنگی به محل پروژه نیز یکی از مواردی است که باید در برآورد هزینه نهایی مد نظر قرار گیرد. هزینه حمل و نقل در بعضی موارد مثل ارسال محصول به شهرستان ها و مناطق دوردست، عدد  قابل توجهی می شود.

مجموعه فرامفتول با تولید و فروش توری فرنگی با کیفیت بالا با مناسب ترین قیمت و امکان ارسال کالا با بهترین قیمت به سراسر کشور، بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه برای خرید توری فرنگی می باشد و روزانه این محصول را به سراسر کشور ارسال می نماید.

محصولات مشانه

توری حصاری
توری حصاری
توری لوزی رولی
توری لوزی
توری مرغی
توری مرغی
قیمت گابیون
توری گابیون

خرید و فروش توری فرنگی

فروش توری فرنگی در بازار آهن کشور به صورت طاقه یا رول های توری فرنگی به طول 20 متر می باشد.
عرض استاندارد رول های توری فرنگی 1/2، 1/5 و 1/80 سانتی متر هستند.
قطر چشمه ها (سوراخ ها) در توری فرنگی رایج در بازار کشور
1 اینچ معادل 2/5 سانتی متر که با عنوان توری فرنگی چشمه 2/5 سانتی متر شناخته می شود
1و1/2 اینچ معادل 3/8 سانتی متر که با عنوان توری فرنگی چشمه 4 سانتی متر شناخته می شود
2 اینچ معادل 5 سانتی متر که با عنوان توری فرنگی چشمه 5 سانتی مت شناخته می شود

کاربردهای توری فرنگی

توری فرنگی می تواند به عنوان حصار باغچه ها و برای محافظت از گل ها و گیاهان استفاده شود و یا در زمین های کشاورزی برای محافظت محصول از حیوانات، توری فرنگی به عنوان حصار زمین بازی کودکان و زمین های ورزشی مثل زمین تنیس
توری فرنگی برای ساخت قفس پرندگان، سگ، گربه، غاز و بز (البته برای هر یک از حیوانات یا پرندگان باید توری فرنگی با ابعاد چشمه های مناسب جثه حیوان یا پرنده انتخاب شود.)
کاربرد توری فرنگی برای مقاوم سازی و ایجاد چسبندگی در ملات (یکی از کاربردهای توری اکسپندد متال و توری رابیتس) چسباندن سیمان یا گچ به سقف و کف سازی
توری فرنگی برای محافظت شیب ها از رانش در جاده ها ( کاربردی مثل توری گابیون در راه سازی و جاده سازی)
توری فرنگی به عنوان محافظ از سقوط سنگ و مصالح در جاده ها و ساختمان سازی و …