قیمت توری مش رولی

قیمت توری مش رولی در بازار، نوسانات زیادی را به صورت هفتگی و گاهی روزانه تجربه می کند. شما می توانید هر روز هفته برای استعلام قیمت روز توری مش رولی با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

قیمت توری جوشی رولی

نام محصولطول رولعرض رولابعاد چشمه هاقیمت هر رول
توری جوشی رولی30متر100 سانتی متر1در12/050/000 تومان
توری جوشی رولی30متر120 سانتی متر1در12/200/000 تومان
توری جوشی رولی30متر100 سانتی متر2در21/800/000 تومان
توری جوشی رولی30متر120 سانتی متر2در21/900/000 تومان
توری جوشی رولی30متر120 سانتی متر2/5در2/52/550/000 تومان
توری جوشی رولی30متر120 سانتی متر2/5در2/52/900/000 تومان
توری جوشی رولی

توری مش رولی

توری جوشی رولی یکی از انواع توری مش است که از جوشکاری نقطه ای مفتول های به قطر 0.7 تا 1.5 میلی متر به صورت شبکه ای تولید می شود. به علت سبک و نازک بودن قطر مفتول ها، توری مش رولی بسیار سبک و انعطاف پذیر است و به راحتی به شکل رول های توری مش جا به جا می شود. توری مش رولی در طول 30 متر و در عرض های استاندارد 90، 100 و 120 سانتی متر عرضه می شوند.

از توری مش رولی برای ساخت قفس پرندگان،‌سگ و …همین طور برای حصارکشی و در ساخت سقف کاذب و موارد دیگر استفاده می شود.

توری مش رولی
توری جوشی رولی
توری مش رولی

عوامل موثر در قیمت توری مش رولی

قجنیمت توری مش رولی بر اساس جنس مفتول

یکی از مهم ترین عامل های تعیین کننده قیمت توری مش رولی، جنس مفتول هایی است که برای تولید محصول به کار می روند.مفتول های رایج برای تولید توری مش رولی، آهن سیاه، مفتول اسید شور و مفتول گالوانیزه هستند. قیمت توری مش رولی با  مفتول گالوانیزه از انواع دیگر بالاتر است. ولی این محصول به دلیل انجام فرآیند گالوانیزاسیون رو ی مفتول ها علاوه بر داشتن رنگ نقره ای زیبا در برابر رطوبت و عوامل جوی نیز مقاوم است و عمر مفید بالای 45 سال داشته و در تمامی شرایط اقلیمی قابل استفاده می باشد.

قیمت توری مش رولی بر اساس ضخامت مفتول ها

ضخامت مفتول ها به دلیل این که روی وزن محصول تاثیر دارند، قیمت توری مش رولی را نیز تعیین می کنند. هر چه ضخامت مفتول های تشکیل دهنده بیشتر باشد، وزن و در نتیجه قیمت توری مش جوشی بالاتر خواهد بود.

قیمت توری مش رولی بر اساس سایز و ابعاد چشمه ها

سایز و ابعاد چشمه ها نیز به عنوان عامل موثر بر وزن، در تعیین قیمت توری جوشی رولی تاثیر گذار هستند. هر چه ابعاد چشمه ها در یک متر مربع محصول بیشتر باشد، وزن و در نتیجه قیمت توری جوشی رولی کم تر خواهد بود. به عنوان مثال قیمت توری مش رولی چشمه 1 در 1 از قیمت توری مش رولی چشمه 2 در 2 بالاتر است زیرا وزن محصول و میزان فلز مصرفی در آن بالاتر می باشد.

توری مش رولی

قیمت توری مش رولی بر اساس حجم سفارش

از عوامل تاثیر گذار در قیمت توری مش رولی مانند هر محصول سفارشی دیگری حجم سفارش است. که با افزایش حجم سفارش این امکان برای تولید کننده ایجاد می شود که محصول را با قیمت پایین تری عرضه کند.

قیمت توری مش رولی بر اساس نوسانات نرخ ارز

از آن جایی که قیمت مواد اولیه توری مش رولی مانند مفتول ها بر اساس قیمت های جهانی تعیین می شود، با نوسانات نرخ ارز قیمت توری مش رولی نیز دچار تغییر می شود.