قیمت توری پرسی

با توجه به نوسانات قیمت، شما می توانید برای استعلام لحظه ای قیمت توری پرسی، هر روز هفته با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

قیمت فنس پرسی

قیمت توری پرسی 2 در 2

نام محصولچشمهضخامت مفتولوزنمحل بارگیریقیمت هر کیلو توری پرسی
توری پرسی چشمه 2×2 مفتول 3 2×2 cm3 mm8 kgتهران37000 تومان
توری پرسی چشمه 2×2 مفتول 3.42×2 cm3.4 mm10.2 kgتهران37000 تومان
توری پرسی چشمه 2×2 مفتول 3.62×2 cm3.6 mm11 kgتهران37000 تومان
توری پرسی چشمه 2×2 مفتول 3.82×2 cm3.8 mm14 kgتهران37000 تومان

قیمت توری پرسی 3 در 3

نام محصولچشمهضخامت مفتولوزنمحل بارگیریقیمت هر کیلو توری پرسی
توری پرسی چشمه 3×3 مفتول 43×3 cm4 mm10.5 kgتهران37000 تومان
توری پرسی چشمه 3×3 مفتول 43×3 cm4 mm13.5 kgتهران37000 تومان

قیمت توری پرسی 4 در 4

نام محصول چشمهضخامت مفتولوزنمحل بارگیری قیمت هر کیلو توری پرسی
توری پرسی چشمه 4×4 مفتول 3 4×4 cm3 mm4 kgتهران37000 تومان
توری پرسی چشمه 4×4 مفتول 3.34×4 cm3.3 mm6.2 kgتهران37000 تومان
توری پرسی چشمه 4×4 مفتول 3.64×4 cm3.6 mm7 kgتهران37000 تومان
توری پرسی چشمه 4×4 مفتول 44×4 cm4 mm9 kgتهران37000 تومان

قیمت توری پرسی 5 در 5

نام محصولچشمهضخامت مفتولوزنمحل بارگیریقیمت هر کیلو توری پرسی
توری پرسی چشمه 5×5 مفتول 4.55×5 cm4.5 mm9 kgتهران37000 تومان
قیمت توری پرسی

توری پرسی

توری پرسی را در بازار با نام های فنس پرسی، توری بافتنی پرسی،توری پرسی مش، توری فلزی پرسی، توری پرسی گالوانیزه و توری مشبک پرسی نیز می شناسند. و این همه تنوع عنوان خود نشان دهنده کاربردهای گسترده و متنوع و همچنین محبوبیت زیاد این توری در بین مشتریان است. توری پرسی در نگاه اول شبیه به توری سرندی به نظر می رسد ولی از نظر ساختار و مفتول ها با هم متفاوت هستند. توری پرسی یا فنس پرسی از به هم بافته شدن تار و پودی مفتول های موج دار تولید می شود و همین موج دار بودن توری پرسی ویژگی اصلی و وجه تمایز آن با سایر توری های مفتولی موجود در بازار است.

توری های پرسی از نظر جنس مفتول، ابعاد چشمه ها و نوع بافت مفتول ها می توانند بسیار متنوع باشند و برای کاربردهای گسترده ای استفاده شوند که در ادامه بیشتر به آن ها می پردازیم.

توری پرسی
توری پرسی
توری پرسی

قیمت توری پرسی

قیمت توری پرسی گالوانیزه، درست مانند قیمت توری مش و انواع توری های فلزی به عوامل متعددی بستگی دارد. قیمت هر کیلو توری پرسی در بازار آهن علاوه بر جنس مفتول و ابعاد چشمه ها به عوامل جانبی دیگر نیز بستگی دارد. از عوامل مهم در قیمت روز توری پرسی نرخ ارز می باشد.با نوسانات نرخ ارز قیمت توری پرسی فلزی مستقیما تحت تاثیر قرار می گیرد.از عوامل موثر دیگر در قیمت فنس پرسی می توان به هزینه های حمل و نقل اشاره کرد. در ادامه بیشتر به این موارد می پردازیم.

عوامل موثر بر قیمت توری پرسی

قیمت توری پرسی بر اساس جنس مفتول

توری پرسی یا فنس پرسی می تواند از جنس مفتول های گوناگونی تهیه شود که رایج ترین آن ها در بازار آهن، مفتول سیاه و مفتول گالوانیزه است.البته توری پرسی گالوانیزه نسبت به توری پرسی آهن سیاه قیمت بالاتری دارد. برای تولید توری پرسی گالوانیزه مفتول ها در فرآیند گالوانیزاسیون در حوضچه روی مذاب قرار می گیرند و در نتیجه سطح مفتول با روی مذاب پوشش داده می شود. این پوشش محافظتی علاوه بر این که ظاهر زیبایی با رنگ نقره ای به مفتول ها می دهد، ‌مقاومت آن ها را در برابر رطوبت و عوامل جوی به صورت چشمگیری افزایش می دهد. توری پرسی گالوانیزه در تمام شرایط اقلیمی و آب و هوایی قابل استفاده بوده و عمر مفید بالای 40 سال دارد.

قیمت توری پرسی بر اساس ابعاد چشمه ها

مانند تمام محصولات مفتولی و توری ها، وزن در تعیین قیمت توری پرسی یا فنس پرسی بسیار تاثیرگذار است. با افزایش ابعاد چشمه های توری پرسی در یک متر مربع محصول، وزن فنس پرسی کاهش می یابد.و بلعکس با کاهش ابعاد چشمه ها وزن فنس پرسی و در نتیجه قیمت آن افزایش می یابد.البته انتخاب چشمه ها بستگی به کاربرد توری پرسی دارد و نمی توان تنها برای کاهش قیمت از توری پرسی با چشمه های بزرگ تر استفاده کرد.

حمل و نقل؛ عاملی تعیین کننده در قیمت توری پرسی

از عوامل تاثیر گذار در قیمت توری پرسی مانند هر محصول سفارشی دیگری حجم سفارش است. که با افزایش حجم سفارش این امکان برای تولید کننده ایجاد می شود که محصول را با قیمت پایین تری عرضه کند.

تاثیر نرخ ارز و حجم سفارش بر قیمت توری پرسی

از آن جایی که قیمت مواد اولیه توری پرسی مانند مفتول ها بر اساس قیمت های جهانی تعیین می شود، با نوسانات نرخ ارز قیمت توری پرسی نیز دچار تغییر می شود.

رابیتس
رابیتس
قیمت گابیون
توری گابیون
توری حصاری
توری حصاری
توری لوزی در طراحی داخلی
توری لوزی

خرید توری پرسی

برای خرید توری پرسی مناسب، باید مناسب ترین نوع توری پرسی را با توجه به ویژگی های خاص پروژه خود انتخاب کنید. مشاوران فروش فرامفتول با تخصص و تجربه چندین ساله می توانند بهترین راهنمای شما در زمینه خرید توری پرسی، خرید توری مرغی و انواع توری های فلزی مشابه باشند. علاوه بر این فروش توری پرسی با مناسب ترین قیمت و ارسال سریع و حمل و نقل تضمین شده کالا در مجموعه فرامفتول می تواند دغدغه های شما را برای خرید توری پرسی به حداقل برساند.