قیمت سیم خاردار

قیمت سیم خاردار مانند تمام محصولات مفتولی در بازار صنایع فلزی کشور دچار تغییرات و نوسانات زیادی به صورت هفتگی و حتی روزانه می شود. شما می توانید برای استعلام قیمت و خرید انواع سیم خاردار در تمامی روزهای هفته با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

قیمت روز سیم خاردار

قیمت سیم خاردار سوزنی

نام محصولطولوزنضخامت مفتولضخامت خارنوع گالوانیزهقیمت
سیم خاردار خطی سوزنی200 متر25 کیلوگرم2.5 میلی متر2 میلی مترگرم39500 تومان
سیم خاردار خطی تبری150 متر12 کیلوگرم2.5 میلی متر0.5 میلی مترگرم تماس بگیرید
سیم خاردار خطی سفارشی144 متر13 کیلوگرم2.5 میلی مترسفارشیگرم75200 تومان

قیمت سیم خاردار حلقوی

نام محصولطول هر رولوزنضخامت مفتولضخامت خارنوع گالوانیزهقیمت
قیمت سیم خاردار حلقوی سوزنی قطر 606 متر5 کیلوگرم2.5 میلی متر2 میلی مترگرم318000 تومان
قیمت سیم خاردار حلقوی سوزنی قطر 60 پر کربن (گرید1)8 متر8 کیلوگرم2.5 میلی متر2 میلی متر553000 تومان
قیمت سیم خاردار حلقوی تبری قطر606 متر6 کیلوگرم2.5 میلی متر0.5 میلی متر403000 تومان
قیمت سیم خاردار حلقوی تبری قطر 60 پر کربن (گرید1)8 متر8 کیلوگرم2.5 میلی متر0.5 میلی متر611000 تومان
قیمت سیم خاردار حلقوی سوزنی قطر 908 متر8 کیلوگرم2.5 میلی متر2 میلی متر392000 تومان
قیمت سیم خاردار حلقوی سوزنی قطر 90 پر کربن (گرید1)10 متر10 کیلوگرم2.5 میلی متر0.5 میلی متر772000 تومان
قیمت سیم خاردار حلقوی تبری قطر 908 متر8 کیلوگرم2.5 میلی متر0.5 میلی متر500000 تومان
قیمت سیم خاردار حلقوی تبری قطر 90 پر کربن (گرید1)10 متر10 کیلوگرم2.5 میلی متر0.5 میلی متر772000 تومان
قیمت سیم خاردار حلقوی سوزنی قطر 60 پر کربن8 متر6 کیلوگرم2.5 میلی متر2 میلی مترتماس بگیرید
قیمت سیم خاردار حلقوی تبری قطر 60 پر کربن8 متر6 کیلوگرم2.5 میلی متر2 میلی مترتماس بگیرید
قیمت سیم خاردار حلقوی سوزنی قطر 90 پر کربن10 متر8 کیلوگرم2.5 میلی متر0.5 میلی مترتماس بگیرید
قیمت سیم خاردار حلقوی تبری قطر 90 پر کربن10 متر8 کیلوگرم2.5 میلی متر0.5 میلی مترتماس بگیرید
قیمت سیم خاردار

عوامل موثر بر قیمت سیم خاردار

قیمت انواع سیم خاردار

انواع سیم خاردار موجود در بازار عبارتند از سیم خاردار سوزنی و سیم خار دار تبری که به آن سیم خاردار تیغی یا اسرائیلی نیز گفته می شود. که هر دو نوع به صورت خطی و کلاف به بازار عرضه می شود. به طور کلی سیم خاردار تبری کیفیت و مقاومت بالاتری دارد و قیمت آن نیز از نوع سوزنی بالاتر است. سیم خاردار سوزنی مقرون به صرفه تر است و در مواردی که از نظر امنیتی اهمیت خیلی بالایی وجود ندارد و بیشتر مانند توری حصاری برای حصار کشی کاربرد دارد. 

سیم خاردار
سیم خاردار
سیم خاردار

قیمت سیم خاردار بر اساس جنس محصول

جنس سیم مفتول مورد استفاده برای تولید سیم خاردار فاکتور مهمی در کیفیت و قیمت سیم خاردارمی باشد. بهترین جنس سیم مفتول از فولاد سخت و پر کربن که خاصیت کشسانی بالایی دارد،‌ به دست می آید. این نوع سیم مفتول را بیشتر برای تولید سیم خاردار تبری که قیمت بالاتری دارد به کار می برند. و از طرف دیگر قیمت سیم خاردار گالوانیزه از نوع معمولی آن بیشتر است و در برابر رطوبت مقاومت بیشتری دارد و زنگ نمی زند.

قیمت سیم خاردار بر اساس وزن محصول

قیمت هر کیلو سیم خاردار بر اساس مترازی که می تواند پوشش دهد متغیر است. یعنی هر چه وزن سیم خاردار سبک تر باشد، با یک کیلوگرم آن می توان متراژ بیشتری را سیم خاردار کشید. معمولا قیمت سیم خاردار سبک تر از نوع سنگین تر آن بیشتر است.

سیم خاردار
سیم خاردار

قیمت سیم خاردار بر اساس حجم سفارش

از عوامل تاثیر گذار در قیمت سیم خاردار مانند هر محصول سفارشی دیگری حجم سفارش است. که با افزایش حجم سفارش این امکان برای تولید کننده ایجاد می شود که محصول را با قیمت پایین تری عرضه کند.

قیمت سیم خاردار بر اساس نوسانات نرخ ارز

از آن جایی که قیمت مواد اولیه تولید سیم خاردار مانند مفتول ها بر اساس قیمت های جهانی تعیین می شود، با نوسانات نرخ ارز قیمت سیم خاردار نیز دچار تغییر می شود.

خرید سیم خاردار

برای خرید سیم خاردار مناسب مانند هر محصول دیگری نیاز است که اطلاعات اولیه درباره این محصول را داشته باشید و به نکات خاص خرید سیم خاردار مناسب توجه کنید.

نکات مهم در خرید سیم خاردار

سیم خاردار تبری یا سوزنی؟

اگر تامین امنیت برای شما بسیار اهمیت دارد و فضای که قصد داری با سیم خاردار از آن محافظت کنید، از اهمیت خاص امنیتی برخوردار است، حتما از سیم خاردارحلقوی تبری استفاده کنید. این نوع سیم خاردرا به دلیل شکل خاص حلقه های بزرگ پشت سر هم و مفتول بسیار محکم و با کشسانی بالا می تواند امنیت تردد به فضای مورد نظر شما را تامین کند. و قیمت بالاتر سیم خاردار تبری در این مورد کاملا از نظر اقتصادی توجیه پذیر است.

اگر قصد خرید سیم خاردار مقرون به صرفه دارید، سیم خار دار خطی بهترین انتخاب شما خواهد بود. بیشترین کاربرد سیم خاردار خطی برای کشیدن سیم خاردار در اطراف باغ ها و زمین های کشاورزی به منظور محافظت محصولات اماکن شخصی می باشد.

سیم خاردار گالوانیزه یا معمولی؟

نکته مهمی که در خرید سیم خاردار باید حتما به آن توجه کنید،‌این است که با توجه به استفاده از سیم خاردار در فضای باز و محوطه ها لازم است که حتما از سیم خاردار گالوانیزه استفاده کنید تا در مجاورت فضای باز و عوامل جوی دچار خوردگی و زنگ زدگی نشود.

خرید سیم خاردار از فروشنده معتبر

 یکی دیگر از نکاتی که در خرید سیم خاردار و تمامی محصولات مفتولی باید به آن توجه کنید تا از بروز بسیاری از مشکلات بعدی جلوگیری شود، خرید از تولید کنندگان معتبر و باسابقه است.
گروه تولیدی فرامفتول با بیش از 18 سال سابقه حضور در صنعت محصولات مفتولی کشور با حذف واسطه و به پشتوانه اعتبار و تجربه خود می تواند ضامن رضایت شما در خرید سیم خاردار باشد. کارشناسان فرامفتول از مشاوره در خرید تا حمل و نق و ارسال کالا در کنار شما خواهند بود و تمامی دغدغه های مشتریان را پاسخگو می باشند.

پرفروش ترین توری های فلزی

قیمت گابیون
توری گابیون
توری لوزی رولی
توری لوزی
توری سرندی
توری سرندی
رابیتس
رابیتس

سیم خاردار ارزان قیمت

در مواردی که شما برای کاربردهای معمول مانند حصار کشی به سیم خاردار نیاز دارید، می توانید با خرید سیم خاردار خطی یا سوزنی که ارزان ترین نوه سیم خاردار است، علاوه بر تامین کارایی مورد نظر خود از نظر اقتصادی نیز با قیمت معقولی خرید سیم خاردار را انجام دهید.

از طرف دگر شما می توانید با خرید از گروه فرامفتول، با خرید مستقیم از تولیدکننده و حذف واسطه ها، با بهترین قیمت، سیم خاردار مورد نیاز خود را بخرید.

مجموعه فرامفتول با بیش از 18 سال سابقه حضور در عرصه تولید و فروش سیم خاردار، در تمامی مراحل خرید سیم خاردار از مشاوره در انتخاب نوع سیم خاردار تا خرید سیم خاردار با بهترین قیمت و ارسال مطمئن کالا به سراسر کشور در کنار شما می باشد تا تمامی دغدغه های شما برای خرید سیم خاردار و تمامی محصولات مفتولی رفع شود.