قیمت توری لوزی

برای استعلام بهترین قیمت توری لوزی و خرید توری لوزی با  کیفیت بالا با کارشناسان فروش فرامفتول تماس بگیرید.

قیمت اکسپندد متال

نام محصولضخامت ورقجنس ورقنوع تولیدقیمت
توری لوزی (اکسپندد متال)2 میلی مترورق روغنیرول53000 تومان
توری لوزی (اکسپندد متال)3 میلی مترورق روغنیرول53000 تومان
توری لوزی (اکسپندد متال)2 میلی مترورق گالوانیزهرول53000 تومان
توری لوزی (اکسپندد متال)2 میلی مترورق اسید شوررولتماس بگیرید
توری لوزی (اکسپندد متال)3 میلی مترورق اسید شوررولتماس بگیرید
توری لوزی (اکسپندد متال)2 میلی متر ورق سیاهرولتماس بگیرید
توری لوزی (اکسپندد متال)2.5 میلی مترورق سیاهرولتماس بگیرید
توری لوزی (اکسپندد متال)3 میلی مترورق سیاهرول53000 تومان
توری لوزی

توری لوزی

توری لوزی یا توری اکسپندد متال، نوعی توری مشبک با شبکه هایی عمدتا به شکل لوزی است که از برش ورق فلزی در ابعاد مشخص و سپس تحت کشش عرضی قرار دادن آن تولید می شود. عملیات برش و کشش باعث ایجاد چشمه هایی با الگوی خاص الماس شکل در توری لوزی یا اکسپندد متال می شود. توری لوزی نیز مانند توری گابیون در سال های اخیرتوسط طراحان در دکوراسیون داخلی و کاربردهای دکوراتیو ،به صورت گسترده، به کار برده می شود. به توری لوزی به اشتباه ورق پانچ لوزی هم گفته می شود. ولی در واقعیت فرآیند تولید توری لوزی با ورق پانچ متفاوت است. در فرایند تولید توری لوزی یا اکسپندد متال بر خلاف ورق پانچ، هیچ قسمتی از ورق حذف نمی شود بلکه ایجاد روزنه ها با عملیات برش و کشش ورق با الگوی خاصی ایجاد می شود.در نهایت وزن توری لوزی در هر متر مربع از وزن ورق اولیه سبک تر و استحکام آ» در هر کیلوگرم از مقاومت و استحکام ورق اولیه بیشتر است.

توری لوزی یا اکسپندد متال از ورق اولیه مقاومت بیشتری دارد و از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه تر است. به همین دلیل در طیف وسیعی از کاربردها استفاده می شود مانند ساخت حصار، کف سازی فضاهای صنعتی و تجاری، به عنوان تقویت کننده ملات ها، فیلتراسیون، طراحی نما و دکوراسیون داخلی و …

توری لوزی رولی
توری لوزی در طراحی داخلی
رول های توری لوزی

توری اکسپندد متال

توری اکسپندد متال نام دیگر توری لوزی و معادل انگلیسی آن می باشد. همان طور که توضیح داده شد، توری اکسپندد متال یا توری از لوزی از برش و عملیات کشش عرضی روی ورق تولید می شود. جنس ورق اولیه می تواند ورق آهن سیاه، ورق گالوانیزه، ورق روغنی، ورق الومینیوم، ورق استیل یا … باشد.

قیمت توری لوزی

عوامل موثر در قیمت توری لوزی

قیمت توری لوزی بر اساس جنس ورق اولیه

جنس ورق اولیه یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت توری اکسپندد متال، قیمت رابیتس و سایر توری های فلزی است. به عنوان مثال قیمت توری لوزی ساخته شده از ورق گالوانیزه بیشتر از قیمت توری لوزی تولید شده از ورق آهن سیاه است.

قیمت توری لوزی بر اساس ضخامت ورق اولیه

هر چه ضخامت ورق اولیه که تحت برش و کشش قرار می گیرد بیشتر باشد، توری لوزی تولید شده ضخیم تر و وزن آن در هر متر مربع بیشتر خواهد بود. در نتیجه قیمت توری لوزی افزایش می یابد.

قیمت توری لوزی بر اساس ابعاد چشمه ها

در فرآیند کشش و تولید توری لوزی، هر اندازه ابعاد بازشوهای آن کوچک تر باشد،‌ وزن محصول در هر متر مربع و درنتیجه قیمت توری لوزی بیشتر خواهد بود.

توری لوزی دکوراتیو

پرفروش ترین توری های فلزی

فنس باغی
توری حصاری
توری پرسی
توری پرسی
توری مرغی
توری مرغی
ابعاد توری سرندی
توری سرندی

سایر عوامل موثر بر قیمت توری لوزی

عوامل جانبی متعددی بر قیمت توری لوزی، قیمت توری فرنگی و سایر توری های فلزی مشابه تاثیر دارند و باعث ایجاد نوسان در قیمت آن می شوند مانند تغییرات نرخ ارز، قیمت حمل و نقل بار و …

ما در مجموعه فرامفتول همواره تلاش می کنیم علاوه بر تولید و تامین انواع توری فلزی و محصولات مفتولی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، در ارسال کالا و رساندن آن به مصرف کننده در سراسر کشور نظارت و رضایت مشتریان را به دست آوریم.