قیمت پایه فنس

قیمت پایه فنس  تغییرات و نوسانات زیادی را تجربه می کند. برای اطلاع از قیمت روز پایه فنس تمامی روزهای هفته می توانید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

قیمت روز فنس و پایه فنس

قیمت لوله فنس

نام محصولضخامت لولهسایز لولهطول لولهنوع پوششنوعقیمت
پایه فنس 4 لوله سیاه رنگ شده، طول 22 میلی متر4 سانتی متر2 مترسیاه رنگ شده243000 تومان
پایه فنس 4 لوله سیاه رنگ شده، طول 2.42 میلی متر4 سانتی متر2.4 مترسیاه رنگ شده293000 تومان
پایه فنس 4 لوله سیاه رنگ شده، طول 32 میلی متر4 سانتی متر3 مترسیاه رنگ شده363000 تومان
پایه فنس 5 لوله سیاه رنگ شده، طول 22 میلی متر5 سانتی متر2 مترسیاه رنگ شده267000 تومان
پایه فنس 5 لوله سیاه رنگ شده، طول 2.42 میلی متر5 سانتی متر2.4 مترسیاه رنگ شده313000 تومان
پایه فنس 5 لوله سیاه رنگ شده، طول 32 میلی متر5 سانتی متر3 مترسیاه رنگ شده387000 تومان

قیمت پایه فنس نبشی

نام محصول ضخامت نبشیسایز پایه نبشیطول پایهقیمت
پایه فنس نبشی 44 میلی مترنبشی 4 سانتی متر2.4 متر192000 تومان
پایه فنس نبشی 44 میلی مترنبشی 4 سانتی متر3 متر237000 تومان
پایه فنس نبشی 55 میلی مترنبشی 5 سانتی متر2.4 متر240000 تومان

قیمت پایه فنس دست دوم

نام محصولضخامت لولهسایز لولهطول لولهنوع پوششنوعقیمت
پایه فنس 5 لوله سیاه رنگ شده دست دوم2.5 میلی متر5 سانتی متر2 متر سیاه رنگ شدهدست دوم213000 تومان
پایه فنس 5 لوله سیاه رنگ شده دست دوم2.5 میلی متر5 سانتی متر2.4 مترسیاه رنگ شدهدست دوم247000 تومان
پایه فنس 5 لوله سیاه رنگ شده دست دوم2.5 میلی متر5 سانتی متر3مترسیاه رنگ شدهدست دوم307000 تومان

قیمت پایه فنس توری حصاری به عوامل متعددی بستگی دارد مثل جنس پایه فنس، ضخامت، ارتفاع پایه فنس و …

پایه فنس تک شاخ
پایه فنس
پایه فنس لوله

عوامل موثر در قیمت پایه فنس

جنس پایه فنس

دو نوع پایه فنس رایج در بازار، پایه فنس فلزی و پایه فنس بتنی هستند که هر کدام ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند. 

پایه فنس فلزی

پایه فنس فلزی  می تواند از جنس لوله، قوطی و یا نبشی فلزی ساخته شود. از نظر جنس پایه فنس فلزی مس تواند از آهن سیاه رنگ شده، فولاد گالوانیزه و یا فولاد گالوانیزه با روکش pvc تولید شود. پایه فنس فلزی با توجه به ارتفاع حصارکشی می تواند در ارتفاع های سفارشی 1.5، 2، 2.5 و 3 متری تولید شود. ضخامت پایه فنس فلزی نیز 1و1/4 اینچ معادل 4 سانتی متر یا 1و1/2 اینچ معادل 5 سانتی متر یا 2اینچ معادل 6 سانتی متر در نظر گرفته می شود.

پایه فنس بتنی

پایه فنس بتنی به دو صورت پایه فنس بتنی گرد و مکعبی تولید می شود. نوع بتنی پایه فنس سنگین تر است و از این جهت استحکام و پایداری بیشتری را در حصار کشی ایجاد می کند و از آن جایی که دچار زنگ زدگی و خوردگی نمی شود، در تمامی شرایط آب و هوایی قابل استفاده بوده و عمر مفیدی بیش از 45 سال دارد.ولی از طرف دیگر به علت وزن بالا حمل و نقل و جا به جایی آن چندان آسان نیست.

ارتفاع پایه فنس

ارتفاع پایه فنس با توجه به ارتفاع حصار کشی تعیین می شود. معمولا ارتفاع پایه فنس را 1.5، 2، 2.5 و 3 متر تولید می کنند. گروه تولیدی فرامفتول پایه فنس فلزی و یا بتنی را بر اساس ارتفاع دقیق حصارکشی شما به صورت سفارشی  تولید می کند. تا بهترین و با کیفیت ترین پایه فنس را با آسان ترین روش اجرا در اختیار مشتریان قرار گیرد.

پایه فنس بتنی
پایه فنس قوطی

حجم و تعداد سفارش

از عوامل تاثیر گذار در قیمت پایه فنس مانند هر محصول سفارشی دیگری حجم سفارش است. که با افزایش حجم سفارش این امکان برای تولید کننده ایجاد می شود که محصول را با قیمت پایین تری عرضه کند.

نوسانات نرخ ارز

از آن جایی که قیمت مواد اولیه پایه فنس مانند لوله های فلزی بر اساس قیمت های جهانی تعیین می شود، با نوسانات نرخ ارز قیمت پایه فنس نیز دچار تغییر می شود.

قیمت پایه فنس

پایه فنس

پایه فنس، پایه ها و یا میله هایی هستند که در فواصل مشخص در حصار کشی با توری حصاری و یا سیم خاردار به کار می روند تا استحکام و پایداری حصارکشی را تامین کنند. پایه فنس های رایج در بازار در دو نوع فلزی و بتنی هستند. معمولا در حصار کشی اطراف زمین ها، باغ ها، محوطه های مسکونی و صنعتی از از توری حصاری، سیم خاردار و یا هر دو آن ها در کنار یکدیگر استفاده می شود و پایه فنس نقس عنصر سازه ای و استحکام بخش برای اجرای حصارکشی را به عهده دارد.

پایه فنس ارزان

توجه به موارد اقتصادی و کاهش هزینه ها همواره در تمامی پروژه ها مد نظر قرار دارد. اما این نکته را نباید فراموش کرد که نمی توان کیفیت را فدای کاهش هزینه ها کرد. استفاده از پایه فنس دست دوم هزینه ها را به شکل چشمگیری کاهش می دهد. پایه فنس دست دوم معمولا لوله داربستی دست دوم هستند که ضخامت مناسب حدود 2.5 میلی متر دارند و بعد از تعمیر و بازسازی و رنگ آمیزی به فروش می رسند. و به همین علت کیفیت مناسبی دارند و حتی در بعضی موارد از پایه فنس های نو با ضخامت کم تر مقاوم تر هستند.

خرید پایه فنس

خرید پایه فنس مانند هر محصول اجرایی دیگری نیاز به داشتن اطلاعات دقیق اجرایی و اشراف کامل به نیازهای پروژه دارد. کارشناسان ما در مجموعه فرامفتول با بیش از 18 سال سابقه در زمینه تولید پایه فنس و ارسال به پروژه های مختلف حصارکشی زمین ها، باغ ها، محوطه های مسکونی، نظامی و صنعتی به سراسر کشور می توانند بهترین مشاور شما برای خرید پایه فنس باشند.

نکات مهم در خرید پایه فنس

همان طور که قبلا نیز اشاره شد برای اجرای مش گابیون در کاربرد دکوراتیو محصول، و یا فنس گابیون سازه ای نیازی به پی سازی نیست. و این مزیت توری گابیون کار با آن را ساده کرده و پروژه را مقرون به صرفه می نماید.

فنس و پایه فنس

پایه فنس فلزی یا بتنی؟

از مهم ترین مواردی که در خرید پایه فنس باید به آن توجه کرد، انتخاب صحیح جنس پایه فنس است. پایه فنس بتنی سنگین تر است و استحکام بیشتری برای حصارکشی ایجاد می کند ولی به علت وزن بالا، حمل و نقل آن به آسانی امکان پذیر نیست. با توجه به این که بتن دچار زنگ زدگی نمی شود، در تمامی شرایط محیطی و آب و هوایی قابل استفاده است. از طرف دیگر پایه فنس فلزی رایج تر است، حمل و نقل آن به آسانی امکان پذیر بوده و برای ضدزنگ کردن آن پایه فنس های فلزی را رنگ می کنند و یا از نوع گالوانیزه آن استفاده می کنند. پایه فنس فلزی می تواند به دو شکل تک شاخ و یا جفت تولید شود. یه مقطع مورد استفاده برای تولید پایه فنس فلزی می تواند لوله سیاه یا رنگ شده، لوله گالوانیزه گرم و سرد و همچنین نبشی سبک یا سنگین باشد.

شما می توانید تمامی روزهای هفته با مشاوران و کارشناسان فروش ما در تماس باشید تا با ارا‌ئه اطلاعات پروژه خود بهترین پایه فنس مناسب را انتخاب کنید.

فاصله میله های فنس

تعیین فاصله بین پایه فنس ها بر اساس ارتفاع حصار کشی، جنس پایه ها و استحکام خاک محل تعیین می شود.

ولی به طور کلی فاصله بین میله ها یا پایه های فنس کشی را حدود 3 تا 4 متر در نظر می گیرند. البته در شرایط خاص ممکن است این فاصله به 2 متر نیز برسد.

پایه فنس نو یا دست دوم؟

استفاده از پایه فنس دست دوم می تواند هزینه های شما را به طور چشمگیری کاهش دهد. پایه فنس دست دوم قبلا در داربست و به عنوان لوله داربستی استفاده شده اند ولی از آن جا که کاملا تعمیر شده و رنگ آمیزی می شوند، کیفیت و سلامت مورد نظر را دارند و تقریبا به اندازه لوله های نو قابل استفاده می باشند. و خرید پایه فنس دست دوم کاملا منطقی و رایج است و از طرفی استفاده مجدد از لوله های داربستی باعث کاهش ضایعات و  حفاظت بیشتر از محیط زیست می شود.