قیمت توری مش

با توجه به نوسانات قیمت قیمت مش فلزی، شما می توانید هر روز هفته برای استعلام لیست قیمت مش فلزی و انواع توری های فلزی با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

لیست قیمت مش فلزی

نام محصول سایز میلگردابعاد توری مشابعاد چشمه هاوزن هر متر مربعمحل بارگیریقیمت توری مش (کیلوگرم)
توری مش میلگرد 6 ساده چشمه 106 mm2X6 m10 cm4.680 kg تهران32000 تومان
توری مش میلگرد 6 ساده چشمه 156 mm2X6 m15 cm3.120 kgتهران32000 تومان
توری مش میلگرد 6 ساده چشمه 206 mm2X6 m20 cm2.340 kgتهران32000 تومان
توری مش میلگرد 6 ساده چشمه 256 mm2X6 m25 cm1.870 kgتهران32000 تومان
توری مش میلگرد 6 ساده چشمه 306 mm2X6 m30 cm1.560 kgتهران32000 تومان
توری مش کف پی

توری مش

اگر شما در زمینه ساختمان سازی فعال باشید و یا حتی بخواهید یک استخر معمولی بسازید، در هر صورت به توری مش فلزی نیاز خواهید داشت. توری مش گالوانیزه یا همان توری مش جوشی یکی از پرکاربردترین و در عین حال مقرون به صرفه ترین اجزای سازه ای است که استحکام و مقاومت ساخت و سازها را در مقیاس بزرگ و کوچک تامین می کند. توری مش که به آن توری جوشی، توری مش فلزی، توری آهنی جوشی و توری مشبک فلزی نیز گفته می شود، شبکه ای است که از جوش دادن میلگردها و یا مفتول ها به همدیگر به صورت تار و پود ساخته می شود و به دلیل ساختار شبکه ای و یکپارچه خود مقاومت کششی ویکپارچگی لازم را به سازه می دهد. از آن جایی که برای تولید توری مش مانند توری سرندی از جوشکاری استفاده می شود، این محصول با نام توری مش جوشی نیز شناخته می شود.

توری مش
توری جوشی
قیمت توری مش سبک

قیمت توری مش

عوامل متعددی بر قیمت توری مش جوشی موثر است.

قیمت توری مش بر اساس وزن محصول

قیمت مش فلزی یا مش توری مانند قیمت توری پرسی ،قیمت رابیتس و انواع دیگر توری های فلزی بستگی به وزن آن دارد و هر چه وزن توری مش بیشتر باشد، قیمت آن بالاتر می رود. بر همین اساس توری مش سنگین نسبت به توری مش سبک قیمت بالاتری دارد. زیرا میلگردهای به کار رفته در آن وزن بیشتری دارند.

قیمت توری مش بر اساس ابعاد چشمه ها

ابعاد چشمه ها نیز در وزن مش جوشی یا همان مش آهنی و در نتیجه قیمت توری مش گالوانیزه تاثیر گذار هستند. هر چه ابعاد چشمه ها کوچک تر باشد، وزن توری مش (مش فلزی گالوانیزه) بیشتر و قیمت مش میلگرد بالاتر خواهد بود.

توری مش سنگین

قیمت توری مش جوشی (توری جوشی) بر اساس جنس محصول

قیمت توری مش گالوانیزه

مفتول یا میلگردهای توری مش می تواند از جنس گالوانیزه گرم باشد. فرآیند گالوانیزاسیون باعث می شود که توری مش ضد زنگ شود و عمر و قیمت مش جوشی را بسیار افزایش می هد. 

قیمت توری مش با روکش PVC

توری مش با رو کش پی وی سی: در این محصول علاوه بر استفاده از مفتول گالوانیزه گالوانیزه، از روکش پلی وینیل کلراید که جنسی بر پایه پلاستیک دارد، نیز استفاده می شود. در نتیجه دوام توری مشبک بسیار افزایش می یابد و علاوه بر آن روکش پلاستیکی ظاهر بسیار زیباتری به آن می بخشدو از توری مش با روکش پلاستیکی در کاربردهایی که زیبایی ظاهری مد نظر قرار دارد بیشتر استفاده می شود. مثل شهرسازی و مناطق مسکونی یا در مواردی که از توری مش به عنوان حصار استفاده می شود.

قیمت مش فولادی ضد زنگ

در این نوع مش فلزی به جای میلگرد از مفتول های ضد زنگ یا گالوانیزه استفاده می شود و در دسته بندی توری مش سبک قرار می گیرد. توری مش فولادی ضد زنگ علاوه بر استحکام بالا در برابر رطوبت نیز مقاوم است. معمولا از مش فولادی ضد زنگ در ساخت قفس حیوانات یا مصارف کشاورزی و معدن استفاده می شود.

توری مش پی

پرفروش ترین توری های فلزی

توری لوزی رولی
توری لوزی
توری پرسی
توری پرسی
قیمت گابیون
توری گابیون
توری حصاری
توری حصاری

قیمت توری مش سبک (توری مش ریز بافت)

توری مش سبک یا توری مش ریز از مفتول سایز 2 تا 5 میلی متر و در شبکه هایی به ابعاد 5 تا 30 سانتی متر، با جنس مفتول آهنی یا گالوانیزه تولید می شود. توری مش سبک یا ریز بافت یکی از محصولات بسیار پرکاربرد در صنعت ساختمان سازی، راهسازی و سد سازی است. در واقع هر جا که از بتن به عنوان سازه استفاده می شود، برای افزایش مقاومت کشی از فولاد و یا توری مش سبک، یا توری مش سنگین هم استفاده می شود. قیمت توری مش سبک بر اساس جنس مفتول و وزن آن تعیین می شود.

قیمت توری مش سنگین

در توری مش سنگین از میلگردهایی با قطر بالاتر و در نتیجه با وزن بیشتر استفاده می شود. انتخاب توری مش سبک یا سنگین بستگی به کاربرد مورد نظر و طبق مقررات فنی کشور انجام می شود.

فروش توری مش در بازار آهن

توری مش یا مش جوشی به دو صورت برگی و رولی در بازار عرضه می شود. توری مش برگی در عرض 1 تا 5/2 متر و طول 1 تا 9 متر در بازار آهن موجود می باشد. همچنین ابعاد چشمه ها در این توری مش برگی 8 تا 40 سانتی متر و مفتول به کار رفته مفتول 4 تا 12 میلی متر ساده یا آجدار است.

توری مش برگی همچنین در ابعاد بزرگ تر 2/2 در 6 متر و با میلگرد 6، 8، 10، 12 و با چشمه های به ابعاد 5 تا 40 سانتی متر تولید می شود. از رایج ترین انواع توری مش ، توری مش با میلگرد نمره 6 و چشمه هایی به ابعاد 10در 10، 15 در10، 15 در15 و20 در20 سانتی متر است.

راهنمای خرید مش (توری جوشی)

برای خرید مش ابتدا لازم است که مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین نوع توری مشبک فلزی را با توجه به شرایط خاص پروژه خود انتخاب نمایید. در این زمینه کارشناسان فروش ما می توانند بهترین مشاور شما باشند. علاوه بر آن لازم است که از اعتبار و سابقه حرفه ای تامین کننده و فروشنده توری مش اطمینان حاصل کنید تا علاوه بر تضمین کیفیت محصول بر تمام مراحل کار حتی حمل و نقل و ارسال بار به پروژه خود کم ترین دغدغه را داشته باشید. گروه صنعتی و تولیدی فرامفتول به پشتوانه بیش از 18 سال حضور درخشان در صنعت مفتول و توری های فلزی و ارسال کالا به سراسر کشور همواره برای تامین رضایت کامل مشتریان خود تلاش می کند.

توری مش کارگاه

قیمت توری مشبک فلزی (توری جوشی)در بازار

برای خرید توری مش که به آن مش فولادی یا مش میلگرد نیز گفته می شود، مانند هر محصول دیگر، ممکن است در استعلام قیمت با تفاوت در مبالغ فروش توری مش مواجه شوید. اما باید بدانید که کیفیت و برند میلگرد و نحوه ساخت و تولید توری مش در قیمت آن تاثیر مستقیم دارد و خرید توری مش از تولید کننده و بدون واسطه علاوه بر تضمین کیفیت محصول امکان خرید توری مش با قیمت مناسب را نیز به شما می دهد.