قیمت گابیون

قیمت گابیون در بازار گاهی نوسانات زیادی را به صورت روزانه و حتی گاهی به صورت ساعتی تجربه می کند. شما می توانید برای استعلام قیمت گابیون در تمام روزهای هفته می توانید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

لیست قیمت توری گابیون

نام محصولابعاد چشمه هاضخامت مفتولجنس مفتولوزن هر متر مربعقیمت هر متر مربع
توری گابیون6*82mmگالوانیزه گرم1000 گرم 41000 تومان
توری گابیون8*101/7mmگالوانیزه گرم500 گرم30100 تومان
توری گابیون8*101/8mmگالوانیزه گرم550 گرم32 تومان
توری گابیون8*102mmگالوانیزه گرم800 گرم36000 تومان
توری گابیون8*102/5mmگالوانیزه گرم1350 گرم42000 تومان
توری گابیون8*103mmگالوانیزه گرم1900گرم42000 تومان
قیمت گابیون

توری گابیون

توری گابیون، به قفس های ساخته شده از مفتول گفته می شود که داخل آن را با مواد پرکننده مثل سنگ و شن و ماسه پر می کنند. توری گابیون را که به آن فنس گابیون نیز گفته می شود، اغلب به شکل توری هایی با شبکه های شش ضلعی ساخته شده از مفتول های به هم بافته شده، در کنار راه ها، جاده و رودخانه ها می بینیم. ساختار توری گابیون مانند توری مرغی و توری فرنگی، از بافتن مفتول ها در قالب شبکه های شش ضلعی تولید می شود. البته ممکن است مفتول ها را به هم جوش بدهند و جعبه هایی درست کنند که با سنگ پر می کنند و اصطلاحا به آن مش گابیون گفته می شود. معمولا از توری گابیون یا همان فنس گابیون به عنوان حائلی برای جلوگیری از ریزش دیواره های خاکی استفاده می شود و از مش گابیون بیشتر در محوطه سازی، باغ سازی و کاربرد های دکوراتیو داخل و خارج ساختمان استفاده می شود.

قیمت توری گابیون

قیمت توری گابیون یا قیمت فنس گابیون در بازار آهن کشور به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه با جزئیات بیشتری به بررسی آن ها می پردازیم. با توجه به نوسانات قیمت توری گابیون، برای استعلام قیمت فنس گابیون، لیست قیمت توری گابیون، استعلام قیمت توری لوزی و انواع توری های فلزی مشابه با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

فنس گابیون
مش گابیون
مش گابیون

عوامل موثر در قیمت توری گابیون

قیمت گابیون بر اساس جنس مفتول

جنس سیم ها و مفتول هایی که برای ساخت توری گابیون به کار می روند، در قیمت نهایی محصول بسیار تعیین کننده هستند. این مفتول ها می توانند از جنس فولاد معمولی، فولاد گالوانیزه و یا فولاد گالوانیزه با روکش PVC انتخاب شوند. توری گابیون با مفتول فولادی معمولی، با این که مقاومت بالایی در برابر فشار و پارگی دارد ولی در برابر رطوبت و عوامل جوی مقاوم نیست و دچار زنگ زدگی می شود. برای تولید توری گابیون گالوانیزه، مفتول های فولادی در فرایند گالوانیزاسیون در حوضچه روی مذاب قرار می گیرند. و با روی اندود شدن مفتول ها مقاومت آن ها در برابر رطوبت، فرسایش و عوامل جوی بسیار بیشتر می شود. عمر مفید توری گابیون گالوانیزه به بیش از 45 سال می رسد و در تمام شرایط اب و هوایی قابل استفاده است.  در توری گابیون با روکش PVC، مفتول ها علاوه بر گالوانیزه شدن با روکشی از جنس پلی وینیل کلراید پوشیده می شوند که علاوه بر افزایش بسیار زیاد مقاومت محصول باعث زیبایی آن نیز می شود.

قیمت گابیون بر اساس ضخامت مفتول

مفتول های توری گابیون می توانند 1.7 تا 3 میلی متر ضخامت داشته باشند. با این که توری گابیون نیز مانند توری مرغی به شکل شبکه های شش ضلعی ساخته می شود، ولی قیمت گابیون از قیمت توری مرغی بالاتر است. زیرا معمولا ضخامت مفتول های گابیون بیشتر است. با فزایش ضخامت مفتول ها، وزن توری گابیون و قیمت محصول بیشتر می شود. برای خرید توری گابیون مناسب با پروژ خاص شما حتما با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

قیمت گابیون بر اساس سایز و ابعاد چشمه ها

چشمه های توری گابیون می تواند به ابعاد 5*5، 5*6،‌ 6*8 و 8*10 بافته شوند. با افزایش ابعاد چشمه ها،‌وزن هر متر مربع توری گابیون و قیمت آن کاهش می یابد. ولی باید به این نکته توجه داشت که انتخاب ابعاد چشمه های توری گابیون بر اساس ابعاد سنگ ها و مواد پرکننده داخل آن تعیین می شود. و هر چه ابعاد سنگ ها بیشتر باشد،‌ابعاد چشمه ها نیز بزرگ تر انتخاب می شود. مثلا ابعاد چشمه های توری گابیون در کاربردهای دکوراتیو و سازه ای متفاوت خواهد بود. برای انتخاب صحیح توری گابیون می توانید با مشاوران فروش ما تماس بگیرید.

حجم سفارش؛ عملی موثر بر قیمت گابیون

از عوامل تاثیر گذار در قیمت گابیون مانند هر محصول سفارشی دیگری حجم سفارش است. که با افزایش حجم سفارش این امکان برای تولید کننده ایجاد می شود که محصول را با قیمت پایین تری عرضه کند.

تاثیرنوسانات نرخ ارز بر قیمت گابیون

از آن جایی که قیمت مواد اولیه توری گابیون مانند مفتول ها بر اساس قیمت های جهانی تعیین می شود، با نوسانات نرخ ارز قیمت توری گابیون دچار تغییر می شود.

توری گابیون باغ

خرید توری گابیون (توری سنگی)

توری گابیون یا توری سنگی یکی از انواع بسیار کاربردی و مقرون به صرفه توری ها است که در سال های اخیر علاوه بر کاربرد سازه ای به صورت توری گابیون دکوراتیو نیز بسیار رایج شده و کاربردهای زیادی دارد. برای خرید توری گابیون لازم است که انواع آن را بشناسید تا با توجه به نیاز خاص پروژه خود بهترین و مقرون به صرفه ترین توری گابیون را بخرید. توری گابیون می تواند به صورت مش گابیون یا فنس گابیون تولید و عرضه شود. مش گابیون دارای چشمه های مربع و مستطیل شکل می باشد که به یکدیگر جوش شده اند. از مش گابیون بیشتر برای محوطه سازی،‌طراحی داخلی و کاربردهای دکوراتیو استفاده می شود.فنس گابیون نیز نوعی توری است که از بافته شدن مفتول ها به یکدیکر در قالب شبک های 6 ضلعی تولید می شود. از توری گابیون با شبکه 6 ضلعی بیشتر برای نگه داری سنگ و به عنوان حائل در راهسازی و جاده سازی استفاده می شود. برای خرید توری گابیون باکیفیت و با مناسب ترین قیمت، با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

پرفروش ترین توری های فلزی

قیمت گابیون
توری گابیون
توری جوشی
توری مش
توری پرسی
توری پرسی
توری حصاری
توری حاری

نکات مهم در خرید توری گابیون

از مهم ترین مواردی که در خرید توری گابیون باید به آن توجه کرد، انتخاب و سفارش صحیح مشخصات محصول است. یعنی شما باید ارتفاع توری گابیون، ابعاد چشمه ها و ضخامت مفتول ها را به درستی و با توجه به نیازهای خاص هر پروژه سفارش دهید. توجه به این نکته باعث صرفه جویی در هزینه ها و کارآیی بهتر محصول برای شما خواهد بود. یکی از کاربردهای رایج گابیون که از گذشته ها نیز وجود داشته استفاده از توری گابیون به صورت سبدهای نگه داری از سنگ به عنوان حائل در برابر فشار های افقی خاک یا آب است. سبدها و کیسه های توری گابیون را در کنار راه ها و جاده ها و مسیر رودخانه ها می توان دید. از کاربردهای جدیدتر  توری گابیون،‌گابیون دکوراتیو است که در سال های اخیر رایج شده و مورد توجه طراحان قرار گرفته. گابیون دکوراتیو اغلب مش گابیون است که با سنگ پر می شود و در باغ ها،‌طراحی فضای سبز و حتی در طراحی داخلی کافه ها و … از آن استفاده می شود. همان طور که می بینید کاربردهای توری گابیون بسیار متفاوت است. برای خرید گابیون لازم است با توجه به کاربرد مد نظر، بهترین گزینه انتخاب شود. برای خرید بهترین توری گابیون حتما با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

توری گابیون pvc

قیمت خرید هر متر مربع توری گابیون در بازار

توری گابیون در بازار آهن ایران به صورت متر مربع به فروش می رسد و عوامل متعددی در تعیین قیمت آن موثر هستند که پیش تر درباره آن ها توضیح دادیم. اما برای خرید توری گابیون و هر کدام از محصولات مفتولی لازم است که از تولیدکننده و فروشنده معتبر خرید کنید تا تمام مراحل کار از تهیه مفتول با کیفیت  تا بافت توری گابیون و حتی حمل و نقل و رساندن کالا به دست مصرف کننده با کنترل و نظارت مستقیم تولیدکننده مورد اعتماد انجام گیرد. صنایع تولیدی فرامفتول به پشتوانه بیش از 18 سال حضور مستمر در بازار آهن ایران و ارسال انواع توری گابیون به سراسر کشور همواره در تلاش است که خرید و تامین کالاهای مفتولی و توری را بهترین شکل برای مشتریان خود فراهم سازد.